kontakt_ico  Kontakt
home_ico  Home
fb
17.1.2009 / Superior Riders 2009 - Nové týmové stroje

Pozměněná soupiska členů není jedinou změnou ve všemi milovaném týmu Superior Riders pro nadcházející sezónu. Neméně podstatné je i střídání na postech týmových strojů.

Oblíbené SUPy Team Racing G7, které věrně a bezchybně sloužily riderům v minulém roce střídá pro ten následující novinka v podobě modelu Team Racing CRB, kterou bude sedlat kompletní mužská část týmu.

Základem kola je zcela nový karbonový rám, u něhož se po dlouhém vývoji a testování podařilo dosáhnout nejen skvělé hmotnosti těsně nad hranicí 1 kg (  1050 g ve velikost 18" ), ale především famózní tuhosti, díky níž si vysloužil certifikát Top Performance v testu renomované německé zkušebny EFBe, která jej zařadila mezi špičku současné produkce karbonových MTB rámů. Novinkou a zároveň premiérou mezi tuzemskými značkami je použití oversize středového složení BB30, což je dalším krokem ke zvýšení efektivity přenosu šlapací síly. Vlastní vývoj a forma umožnila Superioru aplikovat na rám prvotřídní geometrii loňského modelu G7, pro rok 2009 modifikovanou pro použití vidlic se zdvihem 100 mm.

Příjemné změny proběhly i na postech klíčových komponentů - vidlice je opět osvědčená Manitou R7, tentokrát ovšem ve vrcholné verzi MRD Absolute, která z ní při hmotnosti 1270 g dělá jednu z nejlehčích sériových vidlic na trhu. V souvislosti s přechodem na systém BB30 zdobí teď střed kola topmodel MTB klik FSA - K-Force Light s keramickými ložisky středového složení. Mohutná expanze značky Fulcrum ke vší spokojenosti poznamenala i specifikaci SUPu Team Racing CRB - točit se na něm budou kola Red Metal 5 Disc, pro tým Superior Riders obuté s pomocí bezdušového systému No-Flats do napjatě očekávané novinky Schwalbe Rocket Ron.

Jediná zástupkyně něžného pohlaví u Superior Riders pak bude s největší pravděpodobností spoléhat na služby nového SUPu Team Racing G7, který pro rok 2009 prošel rovněž několika změnami.

Zcela přepracován byl rám z hliníkové slitiny Xtrolite, který byl přizpůsoben pro montáž bezzávitového středového složení BB30 a přechod na 100 mm zdvih přední vidlice si vynutil použití integrovaného hlavového složení, aby zůstala zachována opěvovaná geometrie rámu. Zadní stavba pak dostala vzpěru v oblasti navářky pro kotoučovou brzdu, která má za úkol eliminovat rezonance způsobené intenzivním bržděním, bez toho, aby rám pozbyl cokoli ze svého komfortu. Na poli komponentů proběhlo střídání v případě klik, kdy loňský karbonový model nahradily duté hliníkové FSA Afterburner v provedení s oversize BB30 osou a exklusivním leštěným povrchem. Stejně jako karbonový bráška bude i Team Racing G7 využívat kol Fulcrum Red Metal 5 Disc a nových Rocket Ronů.

Kola s logem SUP však týmu nebudou týmu sloužit pouze v terénu. Většina členů Superior Riders vyjede vstříc prvním tréninkovým kilometrům na nových silničních strojích individuálně postavených na karbonovém rámu Team Issue CRB, který již v minulé sezóně sloužil Humrovi, případně na jeho hliníkové variantě Team Issue Alloy nabízené rovněž jako rámový set. S kompletními stroji vás seznámíme v některém z budoucích článků.

fotogalerii k článku naleznete zde

 

 

 


» fotografie z akce

» Návrat

Superior Riders E-SHOP

Nejjednodušší cesta k vybavení týmu Superior Riders a dalším produktuktům jeho partnerů   » více...

Superior Riders E-SHOP

Kalendář závodů

V kalendáři najdete odkazy na propozice, výsledky, reporty a fotky z jednotlivých závodů   » více...

Nevíte si rady s tréninkem?

Tréninkový poradce Superior Riders Vás zasvětí do tajů efektivního tréninku a správné výživy   » více...

Máte technický problém?

Řešení technických problémů, návody, tipy a servisní manuály pohledem Superior Riders   » více...

Fotogalerie

Fotografie ze závodů, výletů, soustředení a nejrůznějších dalších akcí. » více...

Supriders © 2008 l Developed by Kinet